Annemlere geldik. Geldğim günden beri biri bi bakış atsa bile ağlıyor sürekli kucağımda.bakarşar diye geldik daha beter yapışto bama 😅neyse ilk kızım böyle değildi annem gezdirirdi bana gelmek istemezdi. Nerdeyse bir haftadır burdayız. Hala anneme gitmiyor ben varken. Bu süreç ne zaman bitiyordu allah aşkına 😂birde Eylül’de iş başı yapıcam. Böyle yaparsa nasıl bırakıcam