Bahadir bizde çok yaşıyoruz burun delikleri de küçücük banyo yapılınca çok iyi açılıyor malum kış geldi sık banyo yaptıramıyorum . Doktora götürdüm sabah öğle akşam her iki burnuna şırıngayla 2 Cc sıkmamı söyledi işe yaradı . Damla gibi olan değil normal serum alın şırıngayla sıkın😌