Selam kızlar, 13 aylık bebeğimin göğüs uçları hafif şiş gibi, göğüslerin kenarları değil ama uç kısmk hem sivri hemde şiş gibi duruyor, Doktorumuz cocuk endokrin bölümüne yönlendirdi ama böyle bir sorun yaşayan oldu mu? Olduysa nasıl bir tedavi yöntemi izlendi?