Uras5683 3 aylık bebeğim var az kilo aldı sütüm yetmiyor farkındayım sağıyorum çıkmıyor 30 ml çıkıyor devam sütü olarak siz ne kullandınız ?
fatmaa37demir Uras5683 kızım sizin ki kadar küçük değil 10 aylık. Ek gıda kabul etmiyor hala. Mamaya başladım bende. Bebelac aldım.
Binnur_cam Uras5683 evolvia hipp denedim memnun kalmadık yaklaşık 1 aydır sma comfort kullanıyoruz keşke zamanında başlasaymışız diyorum 3 buçuk aylık bizimde
3750ay Benim bebeğime 15 günlükken başladım hiç doymuyordu 3750 gram doğdu 300 gram verdi ve doğum kilosuna hala ulaşamadığından mama +meme şeklinde gidiyoruz , Evolvia kullanıyorum ne gaz yaptı ne bir sıkıntı çıkardı cok memnunum