Kızlar dünden beri göğüs ucum emzirirken çok acıyordu, bugün de göğsümun çevresi kızarmıştı. Doktora gittim mastit dedi antibiyotik hap verdi ama ben emziriyorum ve antibiyotik kullanmak istemiyorum,bebeğim de henüz 4,5aylik. Mastit olan annelerim sizler ilaçla tedavi dışında nasıl bir tedavi yöntemi uyguladıniz?