ATC kesinlikle sana katılıyorum. Ne kadar şikayetçiler böyle! Ben anlamıyorum ne bu böyle? Senin her anın birbirine denk mi? Her anında iyi misin? Her anın 32 diş mi acaba? Ben her sabah bebeğimi gülücüklerle karşılıyorum, uykudan uyanacağı saati bildiğimden uyanmasına yakın yanına gidip ağlamasına fırsat bile tanımıyorum. Neyi sevip neyi sevmediğini, neyle mutlu olduğunu biliyorum. En önemlisi ONDAN YANA ASLA ŞİKAYET ETMİYORUM. O da karşılığını çok güzel veriyor. Emmeyen çocuk açtır, aç çocuk uykusuz, uykusuz çocuk da yorgun ve huysuzdur. Bu bu kadar basit...