Kızlar bebeğim başka çocuklar varken asla odaklanmıyor ortamdan keyif almadan sadece onları izliyor bu normal mi akranları geziyor bakıyor inceliyor en azından etrafı ama benimki sadece onalrı gözüyle inceliyor takip ediyor önündeki etkinliğide bırakıyor tekken odaklanıyor biraz ama