fistikagaci Kızım 6 ay 17 günlük ve 9+3 hamileyim. Bütün duyguları aynı an da yaşadım. İkiz gibi büyürler ne güzel diyorum ama kızımı erken sütten kesmek üzüyor. Benim gibi olan anneler nasıl geçti (geciyor) günleriniz 😶🌫️
edafmo fistikagaci hamileyken emzirmeye devam edebilirsiniz sanırım 6 ya da 7. Aya kadar. Sağlıkla kavuşun inşallah. Sürpriz gebelik miydi
Bugleminannesi28 fistikagaci ilk başta hayırlı olsun ve helal olsun diyorum valla kız benim ki 8 aylık koşa koşa spiral taktırdım hamile kalırım korkusuna sjsjsjsj😂 doktoruna danış hamileyken emzirebiliyorsun
fistikagaci Bugleminannesi28 teşekkür ederimm sağlıkla gelsin 40ı çıksın bende koşar giderim 😄 doktoruma danistim emzir dedi de bakalım süt az