Efelar8 valla ilk başta ben de garipsedim gittiğim partiler mekandaydı. Eşime dedim evde yapsak doğum gününü bu şekilde kuru pasta yaş pasta ile geçiştiremezdik eşimin dediği direkt şu Ne alaka mekan ya da ev Biz de doğum günü yaptığımızda Aynı bu şekilde Hazır kuru pasta bir de yaş pasta artı soğuk içecek çay bile demlemeye gerek yok dedi ve bana gayet mantıklı geldi çünkü gelen Akrabalarımız bile olsa Allah razı olsun Ne güzel hazırlık yapmışsın demeyecek illaki bir kulp takacaklar herkes karnını doyurup gelsin vallahi ayıplayan da ayıplasın beni😂