kızlar doğum yapalı 74 gün oldu ben kabız oluyorum sürekli ve bir saat tuvalette kalıyorum resmen bağıra bağıra yapıyorum tuvaleti mi taş gibi affederseniz ve sonrasında da bir gün boyunca oturtamıyorum açıdan kıvranıyorum resmen krem fitil hepsi geçici bunun çözümü ne bilen yazaınnallah aşkına şuan bile açıdan karman corman yazdım