Demett_k merhaba çok tesadüfi girdim uygulamaya uzun süre sonra, görünce şaşırdım şu an sorunuzu. Çok şükür oğlum çok iyi ama o günlerde korktuk tabi crp yüksekti ateşlendi ödem oldu vücutta gibi şeyler söylendi 1 hafta kadar aksayarak yürüdü antibiyotik kullandık antibiyotik bitince düzeldi normal dedi doktor çocuklarda görülür dedi ama 3 gün hastaneye yatış verdi yakından takip için. Çok geçmiş olsun size de