Kuzeyiinannesi catlak icin en guzeli aynisefa kremi,lierac veya suan gundemde olan yengec jeli.dediginiz seyi duymadim.ama bunlari kullandim etkisi vae kesinlikle duzenli kullanim sart.bi de genelde hep oyle olur doguma kadar catlak yok sanilir ama aslinda dogum yapip cilt gevseyunce cikar ortaya, deri gerginken catlaklar gozukmez ki.oyuzden gayet normal yani catlak olmasi.dediigim gibi duzenli kullanirsaniz ise yarar.