ipekannesi55 Kızlar merhaba, kızıma molfix bez kullanıyoruz dün akşamdan beri bakıyoruz sanki değişmiş gibi geldi. Beyaz renk olmuş normalde yeşildi bezleri. Yeni üretiminden alıp kullanan oldu mu?
fa_sena_y ipekannesi55 yenisini bilmem ama sleepy goon molfix üçünü kullandık en iyisi molfix. siz belki başka çeşidini almışsınızdır yanlışlıkla?
-Manolya- ipekannesi55 yeni nesil diye geçiyor değiştirmişler galiba bende aldım ama henüz eskisi bitsin diye bekliyorum açmadım nasıl bilmiyorum
ipekannesi55 fa_sena_y başka çeşidi değil hep aldığımız ürün ama ambalajı değişmiş geldi bide hiç yorum yok hepsiburadada 2. %50 indirim vardı ondn alacaktım 🙊
Meltemingo ipekannesi55 oyle bisey yasamadik suan ama karsilastirinca eskisi daha iyyi sanki icindeki pamugu azaltmislar gbi geldi bana
ipekannesi55 baykuskiz_ 😅 link atmak yasak olmasa atarım 🙈 marka günleri var seçili ürün diyor girince hep yeni çıkan çeşidi var 🙈
AnnaKarenina_ ipekannesi55 bende bime geldiğinde aldım hatta post açtım çok incelmiş ben gündüz kullanıyorum oğlumun kakası taşıyor yanlardan az ya da çok yapsa birde hiç pişik olmayan çocuk 4 gündür pişik oldu
pelinn01 ipekannesi55 evet bizde molfix kullanıyoruz bende farkettim inceltmişler ama şahsen biz aşırı memnunuz 1 kez bile sızdırma vs yapmadı emiciliği ince olmasına nazaran mükemmel