Bebeğim 3 ay 17 günlük 4 gündür ellerini kulaklarına götürüyor ağlama krizine giriyor önce diş dedim sonra atak dönemimi acaba diye düşündüm sonra ağlarken ellerini kulaklarına götürüp sinirli bir şekilde ağladığını farkettim sizce ne olabilir yaşayan varmı bu durumu birde kulaklarının içi normale göre daha kirli geldi bana acaba kulak enfeksiyonumu bilemedim ateşi de yok enfeksiyon olsa.bilemedim yardımcı olurmusunuz böyle devam ederse acile götürücem mecbur