Dygklc Kızlar 11 aylık bebeğim var Yaklaşık 1 aya yakın öksürüğü var hırıltısı var her şeyi yaptım ayaklarına sarımsaklı zeytinyağ hava makinesi bi de günlük sakızı hepsini yaptım 2 doktor götürdüm İlaç vermiyorlar başka ne yapabilirim geçmiyor öksürüğü
Feyzosumunannesi Dygklc Gogusune kahveli pamuk koyabilirsiniz benim.bebegime de olmuştu eşimin teyzesinyapti 3 gün boyunca bide tereyağını eritip içine 1 tk pekmez koyun altını kapatın bebeğinize verin oda çok iyi geliyor
findikbrnlu0_ Dygklc nasıl ilaç vermezler ki? Benim oğlum 8 aylık öksürüyor hava verdi serum ve ayriyetten akciğer ilacı o da serumlu. Bebeklerde de kullanılıyormuş bide öksürük şurubu verdi antibiyotikle birlikte
Feyzosumunannesi Dygklc küçük bir tavaya 1 kaşık kahveyi koyun dumanı çıkmaya başlayınca pamuğu o kahveye yaklastirin ama kahveye değmesin pamuk ılık sekilde gogusune koyun kalsın öyle kahve kokusu ile . 3 gün yapın byle