anneligedair Kızlar aranızda evden çalışan var mı varsa ne iş yapıyorsunuz evden ne gibi işler yapılabilir önerileriniz varsa yazar mısınız ?
fatmaa37demir anneligedair ek is değil de dolap da ürün satıyorum. Kızımın kullanmadığım ürünlerini, evde kullanılmayan duran şeyleri falan. Şimdiye kadar 8 bin falan kazanmışım bu sayede.
22mavisim0510 fatmaa37demir ben hiçç satamadım yaa kınalığım nişanlığım uyguna koyuyorum yine de satılmıyor bi tavsiyeniz var mı satış ile alakalı
anneligedair fatmaa37demir Ya iyimiş ama dolapta ben marka hiç giyilmemiş kıyafetlerimden dahi koyduğum da uyguna yani yine indirim isteniyor teklif veriliyor oysa ki zaten bizden de kesiliyor ee uyguna da koymuşum o yüzden o sistem çok cazip gelmiyor
fatmaa37demir 22mavisim0510 ürünlerin resimlerinin kaliteli ve düzgün olduğundan emin olun. Ve ütüleyin buruşuk olmasın. Öne çıkar yapın bol bol. Ben arkadasımın kıyafetlerini de sattım öyle.
anneligedair fatmaa37demir Zaten öyle ekledim bende hatta çok daha özenli çekiyorum mankenim var onun üzerinde ışığı falan süper oluyor görsellik on numara ama dediğim gibi pahalı geliyor insanlara etiketli ürünlerim 😄