H2Kuru 180 günü tamamlayınca başladık biz. Benim oğlumda 33. Haftada doğdu. Sebze veriyorsam içine bir çay kaşığı zeytinyağı kattım. Meyve veriyorsam yoğurt katıyorum yada kaynatıp bebe irmik ekliyorum. Tabi önce hepsini tek tek tattirdim. İlk başlarda hiç yemiyordu. ağzını bile açmıyordu. Bir ay sonra yeni yeni iki üç kaşık yemeye başladı. Ben hiç pes etmedim her gün değişik şeyler yaptım yemezse ısrar etmedim daha sonra tekrar teklif ettim. Prematüre bebeklerde biraz zor oluyor ama inşallah iştahlı bebek olur