Kızlar dört aylık bebeğim mamayla besleniyorum biberona 150 cc yapıyorum arada yarım bırakıyor aynı bibieronu 1 saat sonra verdiğimde oluyor gerisini bitirmesi için ama dışarda bekletiyorum dolaba mı koyayım bilmiyorum nasıl yapayım sizlerden fikir almak istiyorum bir mama kaç saat dışarıda bekler içtikten sonra bazen yarım bıraktı oluyor çünkü daha sonra devam ediyorum ben de