Almila0101 ben ikisini de hiç kullanmadım bugün doktora tahlil verdim doktor d vitaminine ara verin dedi bende kullanmıyorum dedim herseyi tam maşallahı var dedi nasil becerdin takviye olmadan dedi yediğine içtiğine herseyine dikkat ederek dedim o da güldü 😂
Ayrıca ben vermedim diye kimse de vermesin demiyorum aslında ihtiyaç fakat vermeyi doğru bulmadım bazı kendimce sebeplerden ötürü ilaca da karşı değilim gerektiğinde veriyorum ama böyle uzun süre kullanmak zorunda olacağım bir şeyi vermedim herseyi dengeleyerek kendim yaptım ve basarmisim