Bebeğim 4 ay 11 günlük. 3.5 -4 saatte bir 120 cc mama iciyorum. Ben de HİPP combiotic kullanıyorum. Gaz sorunları olduğu dönem SMA comfort da kullandık. Şuan hipp ten devam. Arkadaş saat tutmayın demiş ama bence saat tutun. Yoksa az ve sık beslerseniz hazımsızlık olur. Ayrıca bebeğimin kaç saat sonra acikacağını bildiğim için ağlamadan mamasını hazır etmiş oluyorum. Baya faydalı oluyor. 3 saatten önce vermemeye dikkat ediyorum, mümkünse 3.5-4 saati zorluyorum yoksa genelde yarım bırakıyor. Umarım faydasını görürsünüz.