Kızlar bebeğim 7 ay 23 günlük 23 gün önce sağlık ocağında tarttım, ertesi gün evde tartmıştım aynı yani sağlık ocağıkiyle, buğün tartıym dedim sadece 23 günde 40 gr almış ne ek gıda alıyor ne bişey sadece anne sütü alıyor normal değil bence bu kadar az alması, doğduğundan beri buyrun ağlak bir bebek olduğu için anlamıyorumda doyup doymadığını 🤦🏻♀️