Kızlar 1 yaşta kan tahlili için koldan mi kan alıyorlar parmak ucundan mi? Koldan diyorlar genelde ama nasıl alıyorlar koldan imkanı yok durmaz ki, aglamaktan katlanır kendini yirtar. Daha hemsireleri görünce başlıyor benimki yabancilara zaten. Parmak ucundan bakmazlar mi değerlerine acaba? İştahsızlık falan var 1 aydır baktırmak istiyorum ama içim el vermiyor