Bebeğimde besin alerjisi var emmeyi bıraktı mamayıda içmiyor çok çaresiz kaldım. Sürekli bunu düşünüyorm ne gibi sıkıntısı var nasıl çözüm bulabilirim diye. Babamın tanıdıgı doktor var ona bir gösterelim dedi. Daha öncesinde bende muayene olmustum sağlık ocagında doktor ve kuzenimin ilk otizm oldugunu o anlamıştı. Neyse bugün gittim içerde iki tane adam oturuyor beni içeri çağırdı babama kapıda bekle dedi. Şikayet ne diye sordu. Dedim böyle böyle kızım emmeyi bıraktı mamayıda içmiyor detayları söyledim. Eee dedi görüntüsü normal cocugun gelişimi felan dedi. Bende uyutarak veyprum baska türlü yemiyor zorluyırum dedim. Uyutarak beslemeye alıstırmıssın dedi. 5 saat aç kaldı ama içtiği mama 30 cc dedim. Eee sen yiyebiliyormusun ki bu sıcaklarda dedi. Bu sıcaklarda asıl sıvı alımı önemli olan değil midir dedim. Aaaa doğru siz daha iyi bilensiniz dedi dalga geçti resmen ve baskasının yanında belki özel durumum olupta muayene etmesi gerekicekti bu ne saçmalık ben anlamadm.