19 aylık son 1 aydır neredeyse her gece 2 de uyanıyor sabah ezanıyla uyuyor artık kafayı yiycem uyanıyor ağlamıyor mızırdanmıyor emziğini emiyor öyle bakıyor bizi tekmeliyor kalkıp kalkıp geri yatıyor beni yanınıza alın diyor alınca babasınu ittiriyor ya neden böyle yapıyor bu cocuk? Tüm dişleri çıktı 20 tane dişi var bezi temiz oda sıcaklığı iyi gerçekten uykusuzluktan sinirden her sabah başım ağrıyor sizinkiler de böyle mi