Merhaba kızlar. Artık yavaş yavaş ek gıdaya geçiyoruz. Yoğurt verdim üç gün kuralına uyarak bir sıkıntı olmadı şimdi sebzelerle devam etmek istiyorum ama ne şekilde vereceğimi bilmiyorum. Buharda pişirerek blw yöntemi mi yoksa çorba şeklinde mi vermeliyim? Yarın kabak tattırmak istiyorum. Üç gün boyunca sadece o sebzeyi mi vermeliyim bir de? Bu konuda önerilerinizi ve fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim ♥️