sendilan Kızlar meraba bebegim 4 ay 25 günlük Yüzüstü yatırıp egzersiz yaptırmak istiyorum ama ağlıyor öyle durmak istemiyor.Bu yüzden sürünmesi de uzun sürer mi ? Sizin bebeklerde de böyle bir durum yaşadınız mı ? Nasıl alıştırabilirim🙏