Dmtt06 küçük mü tam zamanı☺️ ben 3.5 aylıkken deniz tatiline gitmiştim.
Ben de emzirdim sürekli her ortamda, denıze girdim duş aldım emzirme örtüsüyle şezlongda emzrdım hiç odaya çıkmadım kısıtlamadım kendimi. O şekilde uyurdu bebek arabasına koyardım, siz nasıl alıştırırsanız öyle gider. Gece uykusunu da öyle yaptım müzikli ortamda uyuttum sonra keyfime baktım 😀
Bebekle tatil hiç kolay değil ama evden daha rahat geçiyor 🌸
Yanıma Neler aldığımla ilgili listem bu; yaşına göre bakarsınız