Gecen hafta baska bır hesaptan 17 gunluk kuzenimın bebegıne teşhis konuldu ve doktor daha bebekken imkanınız varsa tedavı edın dedı sma tp2 valilikten ızın almak ıstemıs valiliğin ıznı ile yardımda bulunmasını ıstemişler ızın vermediler eleri koları baglı bu konu hakkında bılgısı olan var mı