Semihbebek1 bırakın kucağınızda uyusun ilk aylar öyle yaptım şimdi yavaş yavaş bıraktık arada meme değiştirirken gaz çıkartın,belki ortam sıcaktır uyuyamıyordur, üstünü değiştirirdim ben terlemiştir diye, altını değiştirirdim. Rahat etmesini sağlayın yaslanın geriye yanına içecek yiyecek alın emzirme minderi kullanın o kucağınizda keyif yapsın sizde yapın 🙏 ben hep öyle yaptım🙂