Asafff__ İshal için ilaç kullanıyorduk 1 haftadır kullanmadım ve dısarda bırakmışım oda soguk ama bozukmusmudur acaba bilen var mj 😣
ozlmksknn Asafff__ ben dolaba koymuyorum havalarda artık soğudu yatak odamda komidinin çekmecesinin içine koyuyorum ☺️
Deletedmom109 25 derecenin altında oda sıcaklığında verilebilir diyor prospektüsü. Eviniz 25 dereceden serin oluyorsa hiç dolaba koymaya gerek yok
Asafff__ ozlmksknn sıcak odam 24 derece soguk odada komidinin üzerinde derecesini bilmiyoeum odanın ama soguk yanş