Merhaba anneler,bu formda ilk postum 🩵 bebeğim 15 günlük,son 2gündür uyurken,ya da uyanıkken çok sık sık ınkınıyor😣kakasını normal yapıyor,midesinde gaz olunca ben çıkarıyorum sürekli,ama neden bu kadar ınkındığını anlamıyorum.uykudayken ınkınıp kıpkırmızı oluyor.sancısı mı var anlamadım.genellikle anne sütü veriyorum,günde 1-2defa smes veriyorum.ondan mı oluyor aceba,ama son 2gündür bu kadar zorlanıyor🤷🏻♀️başına gelen oldu mu?