Buse_asya23 karnıyarık yaptım koydum, vişne koydum, reçel yapıldı, yaprak basıldı, fasülyem geçen yıldan var bu sene yapmıycam kocişim pek sevmiyor. Dolmalık biber koydum, bir de kızartmalık biber koysam iyi olurdu. Kurumuş patlıcan ve kabak da yapmak isterdim ama balkonumda pek kurumuyor onu da hazır alırım artık