Arkadaşlar süt pompası arıyorum ikinci el bende baby plus vardı ama eşim baktı kullanmadım diye sattı... satma yapma dedim ama boşuna aldırdın dedi ve sattı letgodan bakıyorum isyan edicem artık 100 tl den aşşagi pompa yok resmen ya insaf lütfen 170 tl lik pompayi 190 'a satıyorlar... eşimden habersiz alacağım ve çok uygun birşey bakıyorum varsa yardımcı olur musunuz?