Yasemin4 Ben bu hafta gittim genel cerrahiye çok acıyor emzirirken ve sonrasında dedim,, böyle olucak dedi, hangi krem iyi geliyorsa kullanmaya devam sürekli emen bebeklerde böyle olucak bu durum dedi, bana garmastan pomat iyi geldi onu kullaniyorum ne zeytinyağ ne lansinoh yeterince iyi gelmedi, ara ara da sagarak veriyorum öyle oyoe idare etmeye calisiyorum