
Merhaba anneler, ilk bebeğimde de sağ göğsümde meme reddi vardı, şimdi ikinci bebeğimde de aynısı. Geçen gün emmiyor diye (sadece uyku sersemiyken sağdan emzirebiliyorum) sağıp buzdolabına koydum birkaç saat sonra süt böyleydi. Normalde böyle gözükmüyordu, anlayamadım nedir bu😅 sizin de böyle oluyor mu acaba?