gunessd merhaba
Zaten yeni doğan bebeklerden 2 kere topuk kanı alıyorlar. Yani bizden bi hastanede yeni doğduğunda birde 5.gün kontrolüne gittiğimizde, 1 haftalıkken aldılar. Sağlık ocağından 3.topuk kanı için arandık. o şekilde o da yüksek gelince takibe alındık. O zamandan beri düzenli kan veriyoruz takip amaçlı.
Yani evet burda çok fazla denk geldim 2. Topuk kanı yüksek geldiği için 3.yü istemişler, ama 3.normal şekilde gelen..
Umarım sizin de öyle olur. İçinizin rahat etmesi adına sağlık ocağına gidip öğrenebilirsiniz durumu.