Ayakkabınız da olsun ama genelde terlik kullanılıyor, daha rahat oluyor. Rahat edebileceğiniz terlik koyun hepiniz için de. Hep feraceyle geziliyor, yedek bir iki ferace olmalı bence. İçinize zaten tişört giyersiniz. Otel soğuk dışarısı sıcak oluyor, sıcak soğuk sürekli insanın dengesi bozluyor, ağrı kesici, ateş düşürücü parol, calpol, pastil gibi birkaç parça yanınıza almanızı tavsiye ederim