ElifMeryem25 zorlandığım bir nokta yok çok şükür oğlum çok anlayışlı bir cocuk. Sadece dışarıya çıkınca zorlaniyorum hangisiyle ilgilenecegimi sasiriyorum. Birde oğlum bana çok düşkün kimseye gitmez sadece bende durur, ama kardeşi konusunda kıskanmıyor çok şükür. Yoksa çok zor olurdu benim icin.