YMN2009 Hanımlar merhaba iki aylık bebeğim var gece eskiden şık uyanıp emerken şuan üç saati geçiyor uyanması sizde yasadinizmi böyle birşey bu sıkıntı bir durum mu uyandırıp emzirmek mi gerekir iki saate bir
Mk123 YMN2009 bebeginizin gelisiminde sknti yoksa uyandırmayin bence, o aciktiginda aglar zaten benim kizimda 2 buck aylik ben o ne zmn uyanirsa emziriyorum drm kaldirma ddi, 5 6 saat uyusada normal dedi
Mom9 YMN2009 uyandırmanıza gerek yok artık acıkınca uyanmak ister. Gelişimi ve uyku düzeni oluşması açısından çok önemli
Eylullmomss Ya aynı aynı benimkide aynı 2 de yatiyo gece sabah da 7 de 6 da kalkiyo kaldırıp süt verdiğimde ağzını kitliyor kesinlikle açmıyor 4300 kilomuz da az yani 52 günluguz doktora götürdük iyi diyo kilosu bence doktor birseyden anlamıyor kızımın pisliğini bile anlamadı burdaki yorumlara baktım 50 günlük olupda 4lerde olan yok yani bencede gece aciksa ağlar kalkar zaten kalkıp veriyorum tutmuyo
Umay55 Eylullmomss biz 2 ay 9 günlüğüz ve 2900 doğdu 2600e kdr düştü ve şu anda 4300kilosu ilk ay mama takviyesi yapıodum ama doktor verme dedi başka doktora götürdüm o da verme mama sadece anne sütü yeterli dedi sağlık ocağına gittim ordaki doktorda kilo alımı iyi dedi 500gr üstünde alıosa aorun değil dediler Bana da kızım zayıf geliodu ama yapısı öyle demekki hiç bir zaman kolları boğum boğum olan tosbik bir bebiş olmayacak
Deletedmom388 YMN2009 Eğer kilosu ve sağlığı iyiyse uyandırmayın.Doktorum,uyandırma acıkınca uyanacak zaten dedi. 2ay 22günlük kızım, 1aydır hiç uyandırmıyorum acıkınca uyanıyor, 5-6saat aralıksız uyuyor,bazen daha fazla 🙏🏻