Oğlum 9 aylık oldu hala emziriyorum fakat gece 2 saatte bir uyanıyor uykuya dalamıyor sanırım mızırdıyor emiyor fakat sık emdiği için sütüm ya az geliyor yada gelmiyor bu sefer ağlamaya başlıyor. Biberon mama da istemiyor ne yapacağımı bilmiyorum aynı durumu yaşayan var mı nasıl çözüm buldunuz mu