uynakbalina ek gıdaya başladığımızdan beri mamayı bıraktı desem yeridir severek içmiyor eskisi gibi anca geceleri içiyor hep mi bıraktırsam acaba bilemedim ne yapmam gerekiyor ?
Eminegul5 uynakbalina benimki de 7.5 aylik ve ek gida sonrasi mamadan soğudu resmen emziriyor musunuz bilmiyorum ama ben önce memeyi teklif ediyorm mamayi reddediyor çünkü azcik emip miyisinca gözleri kapatinca hemen mamayi veriyom anlayamıyor içiyor sonra uyuyakaliyor bu yontemle iciriyorm son 2 haftadr
uynakbalina Eminegul5 yok emzirmiyorum mamayla besleniyordu gündüz içmeyi istemiyor geceleri içiyor sadece
zumra-19 1 yaşına kadar emmiyosa mama verilmesi gerekiyo benim yeğenim 10 aylıkken memeyi bırakmıştı doktoru öğle söylemişti gece mama vermen gerekiyo