kızlar bebeğim 10 aylık bir haftadır falan parmağıyla bir şeyleri göstermeye başladı mesela bebek arabasıyla giderken yanından insanlar geçiyor parmağıyla onları gösteriyor ya da diyelim ben kahve içiyorum kahveyi gösteriyor başkasının kucağındayken parmağıyla beni gösterip ağlıyor 12. 14. aydan sonra işaret parmağını kullanırmış bebekler sizce yavaş yavaş başlamış mı oluyor?