Birrranneee Bir kere bacağında vardı bir süre sonra geçmişti. Şimdi tekrar çıkmış ve çoğalıyor ayağında bacağında ayak parmağında boynunda var ve sivilce desem sivilce değil alerjiyede benzemiyor yarın çocuk doktoruna götüreceğim cildiyeye randevu yok malesef ama başına gelen var mı diye sormak istedim
Senosaslan Birrranneee bizdede var aynısı 3 4 tane ayrı ayrı yerlerde bende merak ediyorum acaba ne diye ilk önce sinek ısırığı dedim ama değil gerçekten
Glrmila bombacimulayim benim kizimin topugunda var bunun aynisi uzun bir süredir dr gittigimde sormayi unutuyorum nedir acana bir ara ucu beyazdi siksan patlayacak gibi simdi beyazlik yok bunun gibi bir goruntu
Birrranneee Newmother07 yani biz öyle diyoruz ama siğil gibide değil tanığım 3 çocukta daha var havadan sıcaktan diyor onlar
Hilalse Birrranneee isilik dicem ama isilik böyle tane tane olmaz belli bir yerde çokça olur bilemedim çok geçmiş olsun🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Birrranneee Glrmila yani hiç ucu sıkılacak gibi olmadı bizde hep böyle özellikle ayak parmağı üstündeki gibi
Birrranneee Senosaslan korkuyorum nedir bu ya çocuk doktoruna gidicem cildiyeye randevu yok diye ama sanmıyorum bileceğini
Senosaslan Birrranneee gösterdim doktora ateşli hastalık sebebiyle oluyor dedi 4 gündür ateşi vardı hastalıktan çıkmış dedi
Senosaslan Birrranneee bilemiyorum canım belki iç ateşi olmuştur anlamamışsındır genelde ateşi dışa vuramayınca çıkıyormuş böyle antibiyotik kullandık geçiyor yavaş yavaş