Merhaba arkadaşlar ;
Bebiş 19 günlük sarılığı var diye yedirdim de yedirdim geçti şükür ama reflüsü var çok yedirdim diye mi bilmiyorum. Çok huzursuz uykuya dalamıyor. emdikten sonra gazını çıkaramıyorum kusuyor hatta bugün ılk defa burnundan kustu.. emdıkten ne zaman sonra gazını çıkarmalıyım yada nasıl çıkarayım
Uyanmayan çocuk uyuyamıyor sımdıde kusuyo geri meme istiyor