Aass Oğlum 8 ay 23 günlük. İki hafta önceye kadar Prime Premium Care kullanıyorduk, aşırı da memnunduk. Ama son aldığımız 5 numara paket felaket iz yapmaya ve gece sızdırmaya başladı. Bu arada gece hiç bez değiştirmeyiz. Sonra deneme amaçlı Sleepy aldık, sızdırma sorunu yaşadık. İçeriğinin temiz olması sebebiyle bir de Minies deneyelim dedik, ki umutsuzduk bayağı. Pişik, kızarıklık, sızdırma yapmadı. Gece hala bez değiştirmiyorum. Sadece biraz fazla şişiyor. Premium Care o kadar şişmiyordu, Minies pamuğu suya batırmış gibi şişiyor diyebilirim. Ama sanırım bu da içeriğinde zararlı kimyasal barındırmadığı için. Yani şimdilik memnunuz. 10 gün falan oldu bu arada başlayalı.