Gögüs ucu yarasını cok çekmiş olan birisi olarak sana tavsiyem kesinlikle garmastan pomat kremini al. Her emzirme sonrası gögsünü yıka vr sür kuruyuncaya kadar hava alsın kapatma. Mümkün olduğunca gögsünü açık bırak havalansın sıkı çamaşır giyme ve gögüs pedi kullanıyorsan bu sürede kullanma. Ben bunlara uydun ve hemen gecti yoksa cok sancılı olur gögüsnğ emzirmekten çekinirsin ve mastit olursun . Tavsiyem kremi al