bilinmeyen202023 Hanımlar bebeğim 18 aylık. Bi kaç gündür akşam 10 da bezini bağlıyorum sabah 8 de kalktığında bezi kuru oluyor tuvalete götürüyorum klozet adaptörü var çişini tuvalete yapıyor o sırada ama gün içinde pek çiş demiyor veya oturtsam da pek yapmıyor. Öğle uykusunda da bi kaç defa kuru kalktığı oldu. gün içinde ve gece de bez takıyorum tabi. 2-3 gün önce bi kere çiş dedi baktım büyük tuvaletini yapmış biraz bezine bende klozete oturttum ama oturmak istemedi kalktı banyo paspasının üstüne tuvalet pozisyonunda çöktü yaptı 💩 sını. Durumumuz bu şekilde sizce tuvalet eğitimine başlamalı mıyım yoksa daha erken mi gece kuru kalkması + bi işaret dimi tuvalet için. Bu ayda bezi bırakanlar oldumu
bilinmeyen202023 Bu arada bir kere de banyo yaptırdıktan sonra klozete oturttum çişi varmı yapar mı diye gene banyo paspasının önüne çöktü ve 💩 yaptı. Sanırsam klozete kakasını yapmaktan korkuyor istemiyor ama çiş yaptığı oldu.
Haffuse Benim kizim da 18 aylik, ben de yavas yavas baslamayi dusunuyorum… Bezi biraktirma olmasa da, klozete oturmayi ogretmek istiyorum… korkmamasi acisindan… Acaba nasil ilerlememiz lazim