Yelda35 3 Yaşa gireli tam 1 ay oldu ve resmen kan kusturdu hayretler içerisindeyim gerçekten aşırı da bunaldım sabrım kalmadı her şeyi ben yapıcam diyor sokakta çığlık çığlığa ağlıyor dün caddesinin ortasında yere yattı arabalar geçiyor çekemiyorum bana vurup ediyor çatal fırlattı Cafe de kahve bardağımı yere attı sırf içine pipeti o koymadı diye gerçekten hayretler içerisindeyim ya asla böyle değildi her yere onunla gitmek isterdim kendi halinde otururdu oynardı 1 aydır aşırı aksi ne yapacağımı şaşırdım artık bugün yorgunluktan ağladım 😔