Sermucef55 Kızlar doğum yapalı 6 ay olacak ve ben hala kabızım kabızlık için neler yapabilirim kayısı yiyorum aç karna yine kabızım bol bol suda içiyorum ama yok
Soldierofallah Sermucef55 ben hemen doğum sonrası hastanede kullandım hatta çünkü diğer doğumda çok zorlanmistim
Sermucef55 Soldierofallah doğumdan beri ızdırap gibi bide basur oluştu bende bi yandan kabızlık bir yandan basur öldürüyor beni