leyla23 Merhaba arkadaşlar, öncelikle bebeğim 11 haftalık, mamayla besleniyor. bu 3üncü günü kakasını yapmıyor ama gaz çıkartıyor. doktor 3 4 gün kaka yapmazsa kabızdır demişti ama kabızsa gazını çıkartamaz bence. acaba acile götürsemmi ki?
Soldierofallah leyla23 öncelikle benimde bebeğim aynen bu şekilde 3 4 gun yapmıyor 6 gün yapmadığı da oldu üstelik kolik gazinida çıkaramıyor ama altına yapınca yumuşak yapıyor sert değil bu şekilde anlayabilirsiniz kabız olup olmadigini
leyla23 Soldierofallah ne yumuşak ne sert orta hallidir genelde ama şimdi gitsemmi ki acile yada birkaç gün beklesemmi acaba, dünden beri mızmız zaten